Hver eneste sæson afholdes en del BTDK-arrangementer, som kun kan lade sig gøre fordi en del klubber stiller op og hjælper til. Det kan enten være med det praktiske, som at stille materiel op, eller med en større indsats ved dommerborde, frivillige hjælpere under arrangementet og meget mere. Vi sætter stor pris på den indsats alle vores samarbejdsklubber bidrager med.

I den kommende sæson afholdes en række mesterskaber og arrangementer i BTDK-regi. Til dem har vi brug for hjælp i forskellige grad, hvis de skal lykkes.

Der ydes arrangørtilskud til alle arrangementer. Tilskuddet forhandles individuelt mellem BTDK og arrangørklubben/-klubberne og afhænger bl.a. omfanget af frivillige ressourcer og materiel, der stilles til rådighed fra klubbens/klubbernes side.

Vil din klub byde ind på et arrangement, kan I tilkendegive jeres interesse ved at sende en mail til mlu@bordtennisdanmark.dk.

For yderligere information kan Direktør Martin Lundkvist kontaktes på mlu@bordtennisdanmark.dk eller tlf 40 70 99 99, eller Formand Henrik Vendelbo kontaktes på hv@bordtennisdanmark.dk eller tlf 24 41 28 42.

Vi søger nu nye potentielle samarbejdsklubber til følgende arrangementer.

 

Youth Masters 21.-22. januar 2023 og/eller 2024

Vi søger både facilitet og frivillige.

Form: Tidligere Top12. Stævneformen er bevaret, men med flere deltagere og derved flere kampe. Det endelige koncept er stadig under udarbejdelse.

Anbefalede faciliteter: Et areal svarende til to haller eller minimum 32 borde. BTDK kan levere materialer efter behov og aftale med arrangørklubben.

Forventning til frivillige: Omkring 10 til opstilling og nedtagning, samt bordvagter til stede i hallen under hele stævnet.

Målgruppe: Ungdom

 

DM Ungdom 6.-7. maj 2023, 2024 og/eller 2025

Vi søger både facilitet og frivillige.

Form: Traditionelt mesterskab.

Anbefalede faciliteter: Et areal svarende til to haller eller minimum 32 borde, gerne en hal med tilskuerpladser. Materiel leveres fra det regionale depot. Ansvaret herfor varierer alt efter regionen.

Forventning til frivillige: Omkring 10 til opstilling og nedtagning, samt bordvagter til stede i hallen under hele stævnet.

Målgruppen: Ungdom

 

Østdanske mesterskaber (ØM) for to-mandshold og veteraner i Taastrup 14.-15. jan. 2023

Vi har faciliteten klar, men søger frivillige. Her vil det være en stor hjælp med en fast aftale over to-tre år, så vi ved, at vi altid kan regne med jer.

Form: I 2023 afholdes der igen to ØM-stævner, et stævne i Taastrup-hallerne i januar og et stævne i Næstved i februar. Stævnet i Taastrup bliver for to-mandshold (alle aldersgrupper) og veteraner. Det er til dette arrangement vi søger medarrangør.

Facilitet: Taastrup Idrætscenter.

Forventning til frivillige: Frivillige til opstilling og nedtagning (mindst 10, jo flere vi er, jo hurtigere går det), samt 8-10 til stede i hallen under hele stævnet, bl.a. til bemanding af dommerborde.

Målgruppe: Børn og unge, senior, veteran.

 

Superweekenden 2023

Vi har faciliteten klar, men søger frivillige. Her vil det være en stor hjælp med en fast aftale over to-tre år, så vi ved, at vi altid kan regne med jer.

Form: Der afholdes både stævne for børn og unge, samtidig med der spilles slutspil i forskellige serierækker. Desuden opstilles en zone med SUKIRU-øvelser og andre alternative bordtennisaktiviteter, fx stort bord, e-bordtennis m.m.

Facilitet: Superweekenden afholdes i Valby hallens tre haller.

Forventning til frivillige: Frivillige til opstilling og nedtagning (mindst 10, jo flere vi er, jo hurtigere går det), samt 8-10 til stede i hallen under hele stævnet, bl.a. til bemanding af dommerborde.

Målgruppe: Børn og unge, seniorer.

Forfatter: Jeppe Damsgaard
Kontaktperson: Martin Lundkvist eller Henrik Vendelbo
Kontaktperson tlf.: 40 70 99 99 eller 24 41 28 42
Kontaktperson e-mail: mlu@bordtennisdanmark.dk eller henrik.vendelbo@bordtennisdanmark.dk