Nyt IT-råd

DBTU og DIF IT har i den seneste periode drøftet mulighederne for at oprette et IT-råd i DBTU. Vi ønsker at lave et sådan for at optimere klubportalen, TTC Coordinator og IT-mulighederne for de danske bordtennisklubber og DBTU.

Peter Tranto og undertegnede har derfor indstillet følgende personer til en arbejdsgruppe, som 1 gang om året skal mødes. Vi har tænkt mødet i maj/juni måned.

De skal drøfte de forskellige forslag, som i løbet af året er kommet fra klubber, personer og udvalg. Gruppen skal tage stilling til om forslagene er relevante og skal viderebringes til DIF IT for videre drøftelse.

Er det noget som koster penge at få lavet, skal gruppen prioritere hvilke opgaver, der er de vigtigste. DBTU’s bestyrelse skal derefter have fremsendt et budget, hvorefter de skal godkende investeringerne. Som udgangspunkt deler gruppen budget med Ratinggruppen.

Peter Tranto har sagt ja til at være tovholder for gruppen og opsamle alle forslagene, som bliver gruppen tilsendt i løbet af året.

Følgende personer deltager i gruppen
– Gitte Hvid, som er bruger af TTC og stævneafviklingen
– Søren Hansen, som er bruger af TTC og stævneafviklingen
– Henning Nielsen, som kommer fra DGI og har viden om TTC
– Preben Larsen, som er bruger af klubportalen og TTC
– Tommy Jørgensen, som er bruger af klubportalen, TTC og DBTU’s bestyrelse
– Peter Tranto, som har stor viden på området

Forfatter: Tommy Jørgensen
Kontaktperson tlf.: 22 32 14 47
Kontaktperson e-mail: tommy@jbtu.dk