29-årige Nanna Christina Smidt skal realisere visionen om at gøre bordtennis til en tilgængelig sport for alle og medvirke til at skabe stærke sociale relationer på diverse sociale medier – specielt blandt teenagepigerne.
Nanna er uddannet i medievidenskab og designledelse og har taget kurser i sociale medier. Hun har stor interesse for digital marketing og sociale medier i særdeleshed.
”Jeg går efter at skabe værdi og bliver motiveret af at lave noget der skiller sig ud fra mængden”, siger Nanna, og fortsætter: ”Det motiverer mig, at kunne få unge piger til at starte til bordtennis og finde frem til, hvordan målgruppen agerer og tænker”.
Instagram, hvor opgaven primært skal eksekveres, har særligt Nannas interesse. ”Jeg ved, hvordan algoritmerne fungerer, og hvordan man som annoncør for mest for pengene”.
Nanna vurderer, at det væsentligste for at få succes på de sociale medier er, at man forstår sin modtager. ”Det er essentielt, at man kan skrive budskaber og lave content-materiale, som henvender sig til den rette målgruppe”, mener Nanna.
Til dagligt bor Nanna i Horsens, hvor hun arbejder som freelancer med marketing for bl.a. et advokatfirma og en rekrutteringsvirksomhed. Hun er kæreste med en bordtennisspiller fra Sisu/MBK, og kender derfra til sportens fortræffeligheder.
Velkommen!