Samarbejdsklub ved Pointstævne Afslutning søges!

Bordtennis Danmark er klar til at invitere til årets Pointstævne Afslutning d. 23.-24. april 2022! Den foregår i Valbyhallen, som en del af superweekenden!

Pointstævne Afslutningen henvender sig til spillere, som i løbet af sæsonen har deltaget ved minimum ét pointstævne. Bordtennis Danmark beder alle klubledere med deltagende spillere om at kategorisere alle jeres tilmeldte spillere i 3 kategorier (1-2-3), hvor 1 er de af jeres spillere, som har været inddelt i de bedste puljer, 2 for dem i de midterste puljer og 3 for dem i de nederste puljer og sende til vl@bordtennisdanmark.dk senest d. 22. april kl. 12.00. Dette bruges til den grove første inddeling af spillere ved pointstævnet.

 

Hjælp søges til afviklingen af Pointstævne Afslutning!

Bordtennis Danmark mangler lige nu hjælp til følgende opgaver ved Pointstævne Afslutningen:

  • Der mangler klubledere/trænere, som har lyst til at have en rolle ved afslutningen ift. hjælp ved opvarmningsdelen, stævnebordet eller andet. Har du lyst til at hjælpe eller har du spørgsmål, bedes du kontakte Victor Lynge på vl@bordtennisdanmark.dk hurtigst muligt.
  • Der mangler en samarbejdsklub til at stå for opsætningen af borde fredag eftermiddag og nedtagning søndag eftermiddag. Det drejer sig udelukkende om opsætning og nedtagning af i alt 36 borde med tilhørende bander, dommerborde, net og pointtavler ud fra en given plan. Har din klub lyst til at høre mere om dette, bedes I kontakte Martin Lundkvist på martin.lundkvist@bordtennisdanmark.dk senest d. 20. marts. Bordtennis Danmark yder et honorar til klubben som tak for hjælpen.

 

Du finder arrangementet og invitationen i vores aktivitetskalender her